Retourneren en garantie

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product kunt u deze terugsturen. Het product moet dan wel compleet en in de originele staat (zonder gebruikssporen) en verpakking retour worden gestuurd.

Wilt u een product retour sturen? Geeft dit door door een e-mail met uw bestelnummer te sturen naar info@nautischcentrum.nl

U betaalt zelf de retourkosten.

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van uw product teruggestort op de rekening waarmee u betaald hebt.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Nautisch Centrum is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde producten. Vraag daarom altijd om een track & trace nummer.

Heeft u vragen over garantie, een beschadigde levering of het retourneren van product(en)? Neem contact op met 0515-443402 (dinsdag t/m zaterdag van 9:30 tot 17:00) of via mail op info@nautischcentrum.nl

Garantie

Op alle producten die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een product bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Alle producten op deze website worden geleverd met garantie.

Als een product niet naar behoren functioneert binnen de garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door het te repareren, een nieuw of vervangend product aan te bieden of in uiterste gevallen terugbetaling van het aankoopbedrag. Wanneer het product niet naar behoren functioneert door eigen toedoen heeft u geen recht op garantie.

GARANTIEAANVRAAG

Heeft u een kapot of beschadigd product? Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen, vragen we u via e-mail op info@nautischcentrum.nl contact met ons op te nemen.

U ontvangt tijdens onze werkdagen (dinsdag t/m zaterdag 9:30 tot 17:00) binnen 24 uur een reactie van ons per e-mail.

BESCHADIGDE LEVERING

Heeft u een beschadigde levering ontvangen? Maak dan foto’s van de beschadiging en stuur deze per mail op naar info@nautischcentrum.nl.

Klantenservice